Godnatt

Ja, nu går jag nog och lägger mig och hoppas på att somna. Jobba imorn. Lockar kanske inte sådär överdrivet mycket, men ändå. Dialon är ett bra ställe! Gratis frukost och trevliga arbetskamrater! Då är de ju inte så illa faktiskt :)
Matlådan däremot lockar som fan! Mamma gjorde lövbiff med klyftpotatis. Och så gjorde hon den där baconröran som jag brukar ha till pasta, och la i svamp också. Och fy helvete vad gott det var! Nog det godaste jag ätit på år och dar! Mums, så det sitter nog fint i magen imorn :)
Saknar ju den där dejebon Martin Jungarå en del också. Men så är det, får krama på tissun ist, som var go och låg i mammas (mitt, inte min mammas) knä förut när jag satt vid datorn :) aw

Imorn blir det att va med Timmie, sen vet jag inte så mycket mer faktiskt :)  sen är det tisdag, med jobb igen.
Jaja, godnatt iaf.
Puss på martin


Förresten, hur jävla länge överlever myggor i ett rum? Varenda jävla natt är det nån, eller flera, som surrar och har sig! Så jag ligger fan och viftar med händerna, irriterad som aldrig förr, för att få dom att försvinna. Tissun undrar ju va fan ja håller på med. Usch, dö myggor! Eran årstid är fan förbi nu! Försvinn!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0