gomorron

Det säger vi. Godmorgon. Inte för att jag egentligen precis har vaknat och gått upp. Första gången jag vakna var klockan typ kvart i 9. Men glöm att jag skulle gå upp den tiden, nejtack! Sen hade jag klockan på 10, men det palla jag inte heller. Så jag låg kvar en stund och tänkte att 11 går jag upp. Men då drömde jag en så konstig dröm, så jag vart ju tvungen att försöka sova och drömma vidare så att den fick ett slut! För inte ville jag springa runt där ensam i, vad var det, malmö? Eller nåt sånt där konstigt, det var iaf en STOR stad, för dagiset låg ju långt bort? Hahaha. Och piraterna som simmade och kidnappade, och folk som bara struntade i det och gick iväg. Nej herregud, ingen bra dröm inte, så jag ville att den skulle få ett slut.
Men man pallar fan inte att gå upp när de inte går att sova. Då är det jävla segt att masa sig upp på möran. Tro mig.
Idag blir det banne mig ner till banken med tiaröret. Iofs kommer jag få pengar efter helgen, men, jag vill ha pengar nu! Så kan jag ju åka förbi indiska innan jobbet sen! Och kanske BikBok! Uh, va bra det blir. En tidigare buss bara så är allt löst. OCH BUSSHELVETES JÄVLA HORA! Ursäkta, men dom behöver inte skriva att bussen ska vara här 23 när den varenda jävla dag envisas med att komma tidigare så att jag lyckades missa den igår. Ringer Erik som är på gymmet och inte kanske skjutsa. Ringer Sarah som lovar mig att jag kunde ta mammas bil till jobbet. Så så fick det bli. Och det är ju ganska soft. För parkering behöver man knappt betala. Det kostar typ, aa under 10 kr att stå där hela kvällen eftersom jag bara betalar fram till 6. Och det är ganska så nära till jobbet. Så ist för att vara hemma vid 10 på kvällen, var jag hemma ca 20 över 9. Rätt soft att göra sig smörgås och sätta sig och tare lugnt en stund.
Men nej, nu ska ja göra nåt annat än att sitta här och skriva massa meningslös skit. Katten skriker i vardagsrummet och vill ut, och jag orkar inte lyssna på kattfan mer. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0