Hårt liv!

Ja fyfan alltså. Ska gratisshoppa för 1000 spänn ur Partylite katalogen! Inte det lättaste at välja ut vad jag ska ha. Samtidigt som det finns en grej jag verkligen vill köpa i present, så räcker liksom inte pengarna till nåt mer efter det isåfall. Men jag fick tipset av anna att handla till mig själv ist. Kanske skulle följa det rådet! ;)
Hungrig är jag som ett svin, men det är rätt drygt att värma mat. Usch va lat man kan va när det liksom finns färdig mat i kylskåpet, och inte ens det orkar jag med.
Ojoj, ibland är livet jobbigt sörrni! ;)
Börjar fundera på vad som händer, för det händer liksom ingenting intressant längre ;s uh, tråkigt!
På onsdag, tror ja de va, börjar greys igen! HUJAMEJEN va bra! :)
Nej kylskåpet kallar, ja ä hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0