Hata tandläkarn

Ja det gör jag verkligen. Det är riktigt hemskt att gå dit. Det är så äckligt när dom står där och pillar en i munnen att ja nästan hellre skulle såga ut hela tandköttet med tänder och allt på och låta dom pilla då, sen sy fast det igen. Jag hatar när dom drar runt på den där äckliga spegeln i munnen, och man kan ju inte låta bli att tänka på hur många andra äckelpäckel munnar den där spegeln har vart i. Sen kommer dom med den där jävla, ja vet inte ens va de heter, men som dom ska trycka runt på tänder och tandkött för att se om det är friskt i munnen. DET ÄR ÄCKLIGT NÄR NI SKRAPAR RUNT PÅ TÄNDERNA! Det blir ett äckligt jävla ljud för det första, och det känns så äckligt jävla mysko. Så usch. Sen när jag fyller 20 är det hejdå med tandläkarn! Dit går jag bara ifall jag skulle märka att nåt var fel på tänderna. För fy va vidrigt äckligt det är när dom grejar runt i mun. Blä blä blä.
Idag blir de väl stan med Cp och Cp. Efter det jobb. INTE gilla. Gilla pengarna som nån gång kommer dyka upp på kontot. Men inte gilla att ja inte kommer få nåra pengar denna månaden, utan att pengarna kommer nästa månad. Ogilla. Men gilla att mamma hitta 700 spänn i vitrinskåpet i vardagrummet som var mina! :D
Jag tror jag ska ta och äta frukost nu såhär efter tandläkarn. Men det är så otroligt jävla tråkigt med frukost! Smörgås eller flingor liksom. Usch, nejtack. Då spyr jag nog. Och ja, jag är helt ärlig. Jag tror ja gör lite makaroner och falukorv ist. Men inte sugen på det heller. Det jag helst skulle vilja ha är nog en riktigt fet pizza, eller kebabtallrik. Eller donkan. Men nej, det funkar ju inte att äta sånt varje dag bara för att frukost är värsta jobbiga måltiden. Nej, men jag hoppar direkt på lunch ist nu.


Uppd: problemet med frukost löst! Korv med bröd blir det! Och nu blev jag sjukt sugen på korv med MAMMAS POTATISMOS, och lite rostad lök till det. Kanske lite bostongurka också. Men, korv med bröd får det bli, för mamma är på jobbet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0