Idag

Tjoho ja, idag kommer mamma och Tommy hem från Turkiet. Vi får väl se om ja hinner träffa dom, eftersom jag är på jobbet när dom dyker upp här på skoghall. Hoppas iaf dom haft det bra!
Annars idag händer det ju inte så himla mycket. Ska snart över till Sarah en sväng. Måste ju se ifall Luna vågar visa upp att hon kan gå själv! Eller ja, gå och gå, ta nåt steg i alla fall! :)
Sen blir det hem igen, laga mat. För att sen åka in till jobbet. Gud vilket roligt liv jag har måste jag säga. Otroligt intressant och händelserikt. Prata med Calle igår också. Och dagtid på Dialon lockar ju lite faktiskt. Han tjänade ca 11000 i månaden efter skatt, och då hade han ändå missat 4 dagar på jobbet. Det slår ju dom drygt 4000 jag kommer tjäna i månaden iaf! Eller, jag tjänar ju mer ju mer helger jag jobbar, men helgerna är ju bara provision. Och det är lite drygt ifall man skulle ha en riktigt dålig dag. Men men. Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0