Ingen rubrik

Näe. För de händer så mycket grejer så jag vet inte ja. Idag var det iaf första dagen på heltid. Sjukt dåligt material att sälja! Ingen som vill ha tidningsjäveln. Och usch för det ena samtalet. 7 eller 8 min. Men en kille. Först snacka han om att vi kör falsk marknadsföring. Sen böja han prata om att jag var från värmland. Och helt plötsligt skulle han komma hit och träffa mig. Så då frågar han efter mitt nummer, och frågar ifall han får en guidad visning när han kommer. Jag blir helt paff och det första som kommer ur mun är: " Min chef sitter och lyssnar på det här samtalet " Shit alltså. Nej.
Jaja. Sen åkte jag till rud för det där partylite mötet. Ja. En katt var ju dum i huvet. Den gick ut i vägen, ja trodde den skulle gå över. Men så stannar den på andra sidan, i mitten. Och den kommer bilar. Katten tittar lite, sen sätter den sig där! Men hallå,? Till slut tröttna ja på att den inte flytta på sig, för det stod ju bilar där och ville åka liksom. Så jag gick dit och lyfte bort katten. Ja men då har den ångrat sig och ska tillbaka till andra sidan. MEN ÅH. Då var det ju en ny bil som fick bromsa för katten. Och den var tjock, så det kändes som den var med bebisar.
Igår var busschauffören helt dum. Först tror ja den körde förbi en hållplats när en tryckt. Sen håll den på att köra förbi en till, men då hojta andreas till att han faktiskt skulle av. Tror ja. Mp3:n i.
Och för övrigt ska jag sluta öppna min mejl. Man blir ju bara förvirrad.
Sen köpte jag mig en skjorta idag. Mjuk och skön, men jag har ännu inte bestämt om jag ska behålla den eller inte, som vanligt. Men det kommer väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0