Inte mycket

Nepp. Jobbade idag. Sen kom Timmie hit. Sen gick vi över till Luna en sväng. Sen åkte vi till stan och mötte Cindy och Linus. Omväg blev det eftersom våra lokalsinnen inte riktigt är som dom ska. Så vi hamnade på Kroppkärr först, men till slut hamnade vi rätt :)
Så då åkte vi hem till cp. Satt där, sen blev jag trött och åkte hem 9. Och nu sitter jag här. Väldigt väldigt ointressant för er att veta, men så gick det alltså till. Och imorn blir det nog inte hem till Martin som tänkt, utan det får vänta tills på onsdag :( jag som saknar goooosen <3
Jag har verkligen ingenting intressant att skriva. Nu ska jag duscha iaf, sen blire kanske försöka städa upp lite grand. Sen sova! Uh va gött. Sängen är min älskling. Ska gifta mig med den. Nej men jag ska gifta mig med Sarahs säng. Anej, hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0