Jackproblem

Aa sörrni. Idag köpte jag med en ny jacka. Och två par tights. Eller ja, ett par var ju typ jeans, fast nej. Men ja har verkligen problem för att bestämma mig för om ja ska ha denna jackan jag köpte, eller den jag såg på BikBok. Priset skiljer knappt, så jag kan inte gå på det. Mamma och Cindy håller på jackan jag köpte idag men, Sarah håller på den andra. Och jag vet inte riktigt vilken jag håller på. Jacka 1= den jag köpte idag. Jacka 2= den på BikBok. För jacka 2 är ganska lång, och jag vill ha en kortare jacka. Men jacka 1 är inte heller spec kort. Den är kortare men inte superkort. Och jacka 1 är en sån där stor sak, som inte ska sitta tajt. För först letade jag efter en ganska tajt jacka. Men det är ju tydligen helt omöjligt att få tag på. Och jacka 2 är en vanlig modell, inte en sån där stor modell som jacka 1 ska vara. Så jacka 2 tycker jag inte riktigt är tillräckligt stor, och inte tillräckligt tajt. Men ja lägger upp både jacka 1 och jacka 2 här så får vi väl se om nån har lust att säga vilken den tycker är finast! Vilket antagligen blir bdb-kommentarer ;p

Jackan överst är den jag köpte idag.








Kommentarer
Postat av: Linda

Jag röstar på Jacka 2 ;)

2009-09-12 @ 20:14:19
URL: http://lindajungara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, jag tyckte dock inte om kragen alltför mycket på den, det syns inte på kort riktigt, men i verkligheten såg den lite konstig ut. Men jag får väl se vilken det blir i slutändan :D

2009-09-13 @ 20:09:13
Postat av: therese

jacka 2 den med knapparna :D skit snygg!

2009-09-22 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0