Kapad kabel

Precis. Dialon fick gå hem från arbetet idag, ca halv 4 idag. Vi tyckte att det var lite svårt att jobba som telefonförsäljare, och ringa till folk, när kabeln till hela karlstads telefoner var av. Det kändes liksom lite smått jobbigt. Men ah, så det vart bara att åka hem då.
Nej men du kan komma hit och få en puss ist? Vafan blire egentligen? Förundras över sveriges befolkning ibland faktiskt. Skumma typer har vi här ute i världen.
Just nu hörs Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning.
OCH DEN ÄR SÅ BRA! Och jag håller på att packa ner lite "flytta-hemifrån-grejer" i kartonger. Jag behöver min byrå till andra saker än glas, skålar, bestick och sånt! Så tack hej, det får flytta nån annanstans.



http://www.youtube.com/watch?v=t99G_Soi9Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0