kgrhöiSdfijrhfhukaerhuk!

Jag blir så förbannat irriterad. Jo men visst. Alla jävla äckliga dialonare som inte vill sänka sin hitrate kan dra åt helvete! För i stället sänks min när ni envisas med att trycka återuppringning fast personen redan sagt nej! Dra åt helvete förfan! Jo men idag var det en som redan sagt nej som bestämde sig för att köpa iaf. Jag börjar spela in för orderbekräftelse, men idioten ångrar sig när jag berättar det vanliga att dom ska kontakta kundtjänst för att säga upp tidningen sen. ( DET HAR VART SÅ JÄMT OCH KOMMER FÖRMODLIGEN ALLTIS ATT VARA!) Och självklart kommer det upp en jävla ruta sen när jag ska trycka in "Nej övrigt" på fanskapet. Ropar på Josefin för att hon ska komma och titta och berättar vad som hände. Och grejen är bara den att igår berätta dom om ett idiothelvete på jobbet som försökt lura allihop och lagt in falska sälj. Alltså spelat in en orderbekräftelse som inte finns, och skickat hem tidningar till folk som tackat nej, eller som telefonsvararen gått igång för. Så nu tror väl självklart dom på jobbet att jag tyckte att jag skulle försöka fuska lite, men att jag blev skraj och ångrade mig eller nåt! Usch usch usch för medarbetare alltså. Ni är verkliga idioter ibland. Det hoppas jag ni vet.
Och grädden på moset är självklart att när jag kommer hem nu, sätter på datorn och tittar lite, går in för att kolla en visning från idol, men nej då kraschar mitt mozilla? Men ursäkta? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Lägg av med skiten. Dagen var redan kass från början och så kan man inte få en jävla lugn stund när man kommer hem ens.
Och det blir inte så jävla mycket bättre av att mitt internet har damp och jag måste reparera det var fjärde sekund!
Tänk om tissun kunde va lite go och komma hit o dusa så humöret steg lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0