Lägenhet? :o

Jaha. Så börjar dagen med att jag kommer till jobbet och inser att fan, glömt matlådan IGEN! Åh, men calle är snäll och säger att ja ska få mat av honom :) och det fick jag, tack så mycket!
Dagen går iaf, och sen åker jag hem till Anna och Kristoffer :) där bjuds det på mat, mums! Sen börjar Kristoffer berätta om att det finns en ledig lägenhet där nånstans!! Jag in snabbt på nätet och kollar, och jora det finns en! Inte ofta det händer inte. Men fan tycker jag, eftersom ja inte vill flytta riktigt än JUST NU. Utan om några månader. Men då berättar dom nåt ännu roligare! Att dom känner en där i närheten som ska flytta!! Men fan va bra tycker jag! Så imorn blir de till att ringa och höra lite, ifall det på nåt sätt skulle gå att fixa detta! :D För då blir det väl i Januari nån gång! Mycket mycket najs :) Jag och Kristoffer satt och räknade lite, typ snabb budget. Och dom på jobbet kan ju dra sig som tycker att ja skulle få ut 7700 efter skatt. När jag och Kristoffer satt och räkna och kom fram till 9000 efter skatt. Vilket betyder, 3065 i hyra. 100 i hemförsäkring. Typ 1500 på mat, och 250 på mobilen ( jag snålringer bara! ) och typ 350 bredband. Sen vet ja inte om vi räkna nå mer? Aja iaf efter alla våra uträkningar kom vi fram till att ja skulle ha typ 2000 kvar efter att allt var betalt. Nästan. Så så jävla dyrt blir det inte att bo ensam med massa räkningar. Tur att det ät billigt här ute på skoghall! Och blir det nåt med lägenheten i Januari, så har ja ju ett tag att spara pengar! :D
Haha, är detta önskedrömmar eller? Det får vi väl reda på imorn de :) Tror nog mamma och Tommy skulle tycka det var skönt om ja flytta, speciellt nu när mitt rum ska göras om och jag helt plötsligt slängs in i hannahs rum! Hahah, alltid nåt projekt på gång här hemma :)
Nej sen hade inte jag nåt mer att säga, håller tummarna bara för lägenheten! Synd bara att det var redan i Januari, skulle vela haft det lite längre fram. MEN som sagt, domma lägenheterna är sällsynta! Så det är bäst att passa på när det väl finns nån! Hujamejen, det vore :)
Nu blir det natta gott folk :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0