Lägenhet

Jajamen. Jag sitter och kollar på lägenheter. Men som vanligt finns det inte speciellt många lediga på hammarö. Och ingen på Rölon där jag skulle vilja ha. Eller ja, det är väl schyssta områden detta också. Björkhagen t.ex! Där finns det en lite snajsig lägenhet på 2 rum, 57 kvadrat och 4100 drygt i hyra. Ja drygt, för den jävla hushållselen ingår inte! Men det är övervåning vilket jag vill ha, och det finns tvättmaskin inne i lägenheten, alltså ingen jävla tvättstuga! Men, så finns det en annan. I ett inte lika fint och fräscht område men 2 rum, 62 kvadratmeter, och 5030 i hyra, hushållsel ingår. Inglasad balkong. Fjärde våningen. Men ja vill inte ha nån lägenhet med hyra på 5000 i månaden! Sen äre liksom mat o grejs på detta. Nej usch. Får vänta och se ifall det dyker upp nån på rölon, eller nån annan billig sak. Har ju ändå inte råd att flytta nu, men det är alltid kul att kolla å se vad som finns! Och i många fall är det ju ändå inte inflyttningsdatum förens om nån månad eller så. Men men men. Jag gillar att kolla å se va som finns! Sen skulle man ju kunna bosätta sig i stan också. Men gud så jobbigt. Det orkar ja nog inte ni. Så bra att bo hemma på skoghall, nära till alla, och även nära till stan. Så varför bo där borti, när jag kan bo här <3
Annars var det ganska bra på jobbet idag ja. Fin lön. Störande att det bara är en 4-timmars lön, men iaf. Det är ju lite pengar. Och det ska bli riktigt najs sen när pengarna börjar hamna på kontot. Men det är ju DRYGT en månad kvar tills dess! Åh.
Fast ja ska nog jobba på lördag. Så då blire ju iaf lite pengar på kontot efter helgen :) Kanske kan jobba på söndag också da. Har ju ändå inget bättre för mig så! :D
Drömmer konstiga drömmar också. Usch, alla bara är så taskiga och lämnar mig i sticket :O
Hahaha.
Aja, det är rätt skönt å bo här hemma också så, med mor o tommy :) Sarah som granne.
Men men. Linus&Cindy är bra vänner. Inte bara bra, dom är dom bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Anders Ahl

Har fått lånelöfte av abnken för å köpa hus :) Skulle jag flytta får du gärna ta min lägenhet så bor du granne med Anna :) Alla säger att jag har finaste lägenheten på Rölon:D nya köksluckor å nya vitvaror. Dock blir de tvättstuga men den ligger ju nära ;)

2009-09-16 @ 12:11:44
Postat av: Amanda

Nej men gud vad kul! Vart ska du köpa? Jamen det kanske jag skulle kunna ju! Tvättmaskin köper jag mig en! ;) Du kan ju höra av dig lite när du vet mer och så, om hus och grejs :)

2009-09-16 @ 13:12:29
Postat av: Anders Ahl

Kollar på hemnet då och då. Kollade på ett hus sist som låg på Götetorp men de luktade mögel i källaren :S Hör av mig när jag hittar ett hus :) å då MÅSTE du komma på inflytingsfest och även hälsa på då och då ;)

2009-09-21 @ 13:24:56
Postat av: Amanda

Usch då, inge vidare, fy! :s Jamen hör av dig Anders! Kommer gärna på inflyttningsfest! :)

2009-09-21 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0