Ljus

Jaha. Så har min startvisning varit. Sålde man för 3500 som starpaketet var värt, så skulle jag få ett extra paket som var värt 2700. Själva visningen lyckades inte skramla ihop 3500. Men sen kom vi hem. Sarah ringer Therese som köper en ljuslykta för 529 spänn :)
Sen bestämde vi oss för att köpa 5 st änglar för 199 kr st. Så det nya priset vet ja inte riktigt vad det blev, men drygt 4000. Så det andra paketet kommer skickas till mig på posten om ett tag! :) Och sen får jag även handla ur katalogen när jag sålde över 3500. För hur mycket kommer jag inte ihåg, om det var för 50% eller om det var 20% då med. Men jag har idag handlat för 1000 spänn då, så att. En ängel till mig själv, och sen som presenter och julklappar 3 st. Och en katt till pappi :)
Känns kul de här med Partylite. Härliga dofter, snygga ljuslyktor. Priset på ljuslyktorna kan man ju skratta åt i vissa fall, men tänker man efter med ljusen, så är det ju inte så jättefarligt dyrt. Visst, dom kostar mer än IKEA, men det luktar även mer och är bättre för miljön, och dom ljusen kan inte sprängas, som vissa andra tydligen kan ;s 
Och Ingmarie (martins mamma för er som inte vet) bokade en visning, och pernilla hade redan bokat en :) Så jag hade iaf fått ihop ala mina 6 visningar som ja skulle ha för att skriva på avtalet! :)
Det blir nog bra dehär tror ja. Och den där ängeln är så förbannat fin så en sån står snart på hyllorna här hemma! :)
Tack till alla er som kom, superkul att ni gjorde det! :)



Uppd: JAG FÅR HANDLA FÖR HELA SUMMAN ETER 3500! :) så typ 1000 spänn tror ja, ska räkna allt imorn så får vi se! :)
Nu blir det sängen, godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0