Martyrs

Jaha, dåligt med bloggande. Men det är väl ganska strunt samma känner ja, för det blir inte mycket intressant skrivet i den här bloggen ändå.
Men jag har iaf fått tillbaka mitt gamla jobb på dialon, så jag jobbade första dagen igår. Ganska fint med 123 kr i timmen ist för vanliga 80 :)
Men också rätt surt att jag var 1 poäng ifrån högsta provisionspoäng där jag hade haft 144 kr i timmen! Men, vi får väl se hur det går på måndag. För från och med nu kommer jag jobba varje kväll mån-tors. Och antagligen nån helg lite då och då, då jobbandet bara är provisionsbaserat.
Sen ringde jag för att söka ledsagarjobb nyss, men den man skulle prata med kommer inte tillbaka förens den 14, så det får helt enkelt vänta. Jag som vill ha mer jobb!
Och nu gott folk, är lösnaglarna borta också! Jag slog i 3 fingrar i morse när ja redan hade ont i 2, så jag blev så jävla förbannad, så jag ringde ewy och frågade hur man får bort dom. Så ja satt med händerna i aceton en bra stund förut, och tro på fan, dom lossna!
Och på söndag kanske det blir käk hos mormor, och det kan jag lova, tackar man aldrig nej till! Mums!

Men igår iaf, för att komma till saken, såg vi Martyrs. Skulle va en superbra skräckfilm, bra kritik och grejs. Men speciellt skräckig kan jag inte säga att den var. Den var bara väldigt hemsk och sorglig. Alltså, mer åt drama hållet, fast ändå inte liksom. Vissa scener var, ja jag vet inte vad man ska säga. För er som inte gillar saw filmerna, rekommenderar jag verkligen inte denna film, som faktiskt om möjligt, bara för den där scenen i slutet, är snäppet värre än saw. Nej, nu menar jag inte riktigt vad jag skriver. För den är inte värre. Visst mycket blod och grejs, men inte alls lika detaljerad och härlig som saw! Utan bara skjuta magen ur henne typ, men inte som saw där man sitter fast i en apparat som vrider armar och ben av en ;)
Blev lite sugen på den saw filmen nu! Har för mig, att det är tvåan det händer i?
Men men, iaf. Martyrs, var inte vad jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig en riktig skräckis där man får skvätta lite, inte en sån här där man nästan sitter och lider med personen i filmen, för att det är så hemskt.
Och jag är inte riktigt typen som betygsätter, för det kan ja inte, beslutsångest.



 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0