money

Japp. Nu har jag vart ner till banken med tiorna. 1200 kronor vart de! :)
Ganska najs iaf. Och det höll på att ryka 130 spänn redan innan jag kom till stan, eftersom min älskling cindy ringde och berättade om en elvis vas inne på mansion! Men vi bestämde oss för att jag skulle åka in och kolla själv, eftersom jag inte riktigt såg på bilderna hur den såg ut. Så om mindre än en halvtimme går min buss till stan. Ny tröja, kanske sjal, och kanske en vas. Sen får jag väl se vad mer jag hittar! ;)
Men eftersom jag ska lämna tillbaka en tröja som tyvärr är för stor, amanda köper som vanligt saker bara för att dom är fina!?, så får jag ju tillbaka lite pengar där! Då behöver man ju inte känna att man slösar så mycket :) Riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0