Öh?

Jotack ja vet att man får höra mycket lustigt som telefonförsäljare. Det märkte jag innan ja slutade på Dialon. Men idag var alltså första dagen jag fick höra på vissa konstigheter. Jag ringde till nån och sökte nån. Men denna nån var upptagen. Så den jag pratade med sa att jag kunde ta det med honom ist. Jag tänkte att jaha, det är väl hennes man då, fast han lät jävligt ung. Men det kunde ju vart ett ungt par liksom. Och när jag berättar att vi har nytt format och inneåll på tidningen börjar han fråga vad det är för format på tidningen!? Öh, inte vet jag, jag vet bara att det är ändrat. Men vet du om det är A6 frågar han. Jag bara nej, inte en aning. Nej för då hade dom ett tidningsställ som dom bara kunde ha A6 tidningar och annat i. Jaja, men han frågar iaf sin MAMMA (!?) ifall hon ska ha tidningen. Men ursäkta, vilken unge sitter och tar telefonförsäljare åt föräldrarna? Dom kan ju herregud inte veta om hon vill ha det. Nej och sen vill hon inte ha det, och då säger han att hans mormor fyller år idag. Och frågar om jag skulle vilja säga grattis till henne!? Nejtack säger jag och vi lägger på.
En gubbe tyckte han skulle va knäpp och frågade om han hade bett mig att ringa. Är du dum i huvet eller, det finns ingen som ber en telefonfösäljare att ringa. Åh herregud, det finns så mycket dumt folk. Jag har haft några lustigkurrar idag alltså, nån som tyckte att jag var söt när jag ringde. Jaha, men varför fan köpte du inte då? nej för då ska man ju läsa tidningen på jobbet, eller bibblan, eller så har man redan 511 prenumerationer och man hinner inte med dom man har ens. Men smart att ens ha nån prenumeration då, om man ändå inte hinner. Eller som vissa, ca 3 st. Smart att skaffa så många säger jag bara då. Och dom här idioterna som sitter och trycker återuppringning på folk som sagt nej blir jag tokig på! För det verkar fan som att jag får alla dom samtalen!, och det är fan inte kul att sitta där och ursäkta sig för att en annan jävla idiot är en misslyckad looser. Fast iofs kan det ju va bra också, för igår hade jag en som redan tackat nej en gång, men så tackade hon ju ja när jag ringde. Så det kan ju faktiskt va lite bra att dom får höra erbjudandet och tacka nej, så har dom hunne ångra sig när man ringer igen.
Och alla jävla gubbar som tackar nej till sin fru!? MEN LÄGG AV FÖR FAN! Kan hon få bestämma själv om hon vill ha eller inte, för du harju för i helvete inte ens hört vad det är för erbjudande vi har! Jag kanske skulle ringa och säga att hon vunnit en resa till Cypern för att hon tävlar med IcaKuriren. Men nej, då säger du att vi inte ska ringa upp för hon är inte intresserad. Ursäkta, men är det du eller hon som inte är intresserad? Jävla idiot cp som ska bestämma över sin fru. Usch på dig. ER mena ja.
Usch för att vara telefonförsäljare!
Och jo förresten. Det är jättekul att sitta och lyssna på telefonsvarare en hel dag. Eftersom folk har bestämt sig för att aldrig nånsin vara hemma. Kan lova att mycket mer än hälften av samtalen idag var till telefonsvarare.
Och jag måste bara säga att 2010 måste ju bli ett folktomt år, för typ alla man ringer till ska resa bort UNDER EN LÄNGRE TID, och kan inte ha nån prenumeration. Ja, vi lär ju inte bli ett överbefolkat land iaf, det är ett som är säkert!
Jag längtar till imorgon med jobb igen!?!? WIIIIIIIIIIIE <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0