Ointressant

Kommer detta blogginlägget va, precis som alla andra iofs. Tröjan jag köpte, skjortan menar jag, var ju fan trasig lite. Så imorn blire en snabbis in på BikBok och byta till en hel skjorta!
Jag kom hem från Deje för en stund sen, efter 2 långa veckor fick jag träffa Martinsnos, mys på det!
God mat hos hans farmor, och gitarrspel hos hans far. Sen hanns det liksom inte med så mycket mer, jo en film. Och annars har jag nog fan inte nåt att berätta...
Jag sa ju det, ointressant. JO!
Jag kan ju berätta om min cp-katt som är cp. Jag tror han har träffat Cindy för mycket. Det var rådjur på våran gård en dag. Dom gick här och hade sig. Sen gick dom ut på vägen, och katten följer efter. Han reser ragg och grejer, kaxar på rådjurena liksom. Men tjena, en liten katt mot 2 rådjur. Aja, lycka till typ! Jag såg ju fan inte detta själv, men mamma berätta för mig när jag till slut klev upp ur sängen.
Jobba imorn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0