Oxhälja

Japp, där var jag idag. Mycket trevligt var det! Blev inte så mycket köpt, för ja har börjat slösa alldeles för mycket pengar nu! Och nån dag här ska jag in till Indiska och köpa mig en tröja, ett skärp, en sjal och KANSKE 4 muggar. Får se hur det blir med kläderna där också. Sen såg jag en liten grej på glitter jag ville ha. Och jag behöver en ny vinterjacka, och jag såg en ganska söt tröja inne på BikBok. Jag önskar verkligen att jag var miljonär, för det skulle behövas om ja ska kunna köpa allt det jag behöver och vill ha.
Just nu har ja ganska tråkigt, sitter hemma själv och vet verkligen inte va ja ska hitta på. Bagge med folk ska på krogen, och Bella med folk ska på krogen. Men det pallar ja inte. Krogen börjar faktiskt suga lite grand. Det är tråkigt. Kanske kan bero på att förra gången blev så totalförstörd? Eller så suger det helt enkelt nu för tiden. Det är inte som förra sommarn iaf :s
Undrar vad syrran gör i England just nu?
Man kanske lika gärna skulle ta och gå och lägga sig eftersom det verkligen inte verkar hända nåt. Ärkie ska iofs ringa snart, så då får vi väl se om det hittas på nåt kul med honom och cp ikväll. Men annars, eftersom ja inte har lust med nånting, blir det nog fan kanske sängen. Eller feta sig med film och cheeseballs? Nej för det suger att se film själv ju. Har ju katten, men han är inte direkt social av sig. Just nu ligger han typ i min säng och vilar. Skräll? Lat.
Imorgon blir det iaf hem till mormor och få världens godaste mat! Jag, Sarah, Magnus och självklart Luna :)
Jag tycker om min systerdotter väldigt mycket och tycker att hon är den absolut sötaste ungen i hela världen, och jag tvivlar starkt på att det någonsin kommer födas sötare unge. Inte ens om ja får en unge själv kommer den slå Lunis i söthet, och nu menar jag bara så att man brukar tycka att ens egen unge är sötast av allt som finns. Men jag vet att Luna är den sötast i hela vida världen!
Fast, ja har ju sett bilder på Martin snos när han var liten också, och det är sjukt sött det med! Saknis på dig du.
Ja borde jätterensa mina lådor, och slänga massa onödiga papper och dret. Och jag borde rensa mina garderober och byråer, men i stället köper jag bara mer kläder... Det går inte riktigt ihop det här, speciellt inte när jag egentligen inte borde handla upp dom ynka kronorna jag faktiskt har. Jag borde spara dom till alla mina olika projekt. Men, snåla amanda är inte så snål längre. Fast egentligen är jag ju det. Men jag köper upp pengarna ändå. Det suger lite. Tycker jag faktiskt. Men men. Jag ska bara köpa dom här sista grejerna på indiska, och så tar jag glitter också, så väntar jag lite med vinterjacka tills lönen, och kanske struntar i den söta tröjna på BikBok. Oops, kom på att det var 2 tröjor där förresten. Men nu blev jag lite glad också, för jag kom på att nånstans ska jag ha ett presentkort som gäller hela Mitt i City! Det blir grejer det, för då slipper man ju i alla fall att slösa lite av pengarna jag egentligen inte borde slösa. Det gäller bara att hitta presentkortet också. Hums.
Nej nu ger jag mig för nu står det bara massa onödig skit här, som verkligen inte ens är intressant att läsa.
Tissun ska få en puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0