Roast på Berns

Amen fan vilket bra jävla program! Härligt att se "kändisarna" bara sitta där och ta skiten, eftersom innerst inne vet dom nog att det mesta som sägs, faktiskt är sant och inte skämt som dom vill låtsas. Uh, va bra Betner är. Fast, han är inte dålig live 2 ggr heller ;)
Hahaha. Men ärligt. Älska humor. Det behövs alltid. Skratta lite. Det är en ny dag imorn, och då får vi väl se vad som väntar! :D Ojojojoj! Sen vet ja inte så mycket mer faktiskt. Luna är superduktig tycker jag. Vi har försökt få henne att gå. Så vi använder en typ pyramidgrej. Så bygger vi ihop den, och hon ställer sig där. Sen faller ju pyramiden ihop, och hon står kvar. I söndags stod hon faktiskt jättelänge helt själv! :D
Men hon blev att lite svajig när hon upptäckte att hon stod själv utan stöd. Men gå ville hon inte. Men, det kommer väl! Jani. Igår vart de bara kärleksfilm på tv. Herregud. Visa lite skräck eller komedi också! :D
Det giller vi. Måste hitta nån riktigt bra skräckis. Det är ju absolut bäst med skräck! Fyfan va ja älskart!
Jag är hungrig. Har varit hela dagen. Nyss ätit ett nudelpaket. Men va, är det 1 gram mat i eller? Men nu orkar ja inte göra mer mat idag. Ja har fan stått vid spisen 3 ggr redan! Jaja, det räknas kanske inte med korv å brö, pyttipanna färdig från påse, och ett nudelpaket, men ändå! :D
Jag är alldeles fr lat för att stå och laga ihop nån maträtt. Kan kan jag säkert, om ja får en kokbok då! Men palla den.
Det är det vi har pizzerior till hörrni! Och frysrätter och annat tjafs. Jag är ett stort fan. Spec av Pasta Bolognese, fan äre findus tro? Men iaf, i en rödaktig påse. Så jävla underbart gott alltså! MUMS! Men dyrt, usch :s
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0