Snack bara

Jo det glömde jag ju skriva igår ja! När vi var hos mormor, så satt vi och åt glass, efter mina 3 portioner med mat som iof är lite kul det med, eftersom när jag nästan hade ätit upp min första så började dom andra på sin första. Och när jag hade ätit upp den andra hade Sarah precis ätit upp sin första. Men va fan!, först till kvarn gäller när det är mormors mat, och jag hade faktiskt inte ätit nåt innan! :D
Men iaf, när vi åt glassen, så berättade dom att dom köpt den av glassbilen, som faktiskt tar sig en lite sväng in på Österängarna. Och då berättade mormor om en gång när jag och Bea vart där när vi var små och vi skulle köpa glass från glassbilen. Men grejen var den att glassbilen inte kom. Så sa mormor att till slut hade jag blivit så irriterad att jag hade gått in i huset, tagit lappen med tiderna glassbilen skulle vart där, och slagit ett nummer som stod på lappen och ringt och frågat vart glassbilen var! Så, det började visst redan i tidig ålder detta :)

Men så kom ju jag och Sarah även in på skolan. Och hur vi faktiskt ångrar att vi inte ansträngde oss mer, för inte fan är det svårt att få bra betyg, om man fick såna betyg man fick av det lilla man gjorde! Så tänk om man bara hade lagt ner sig lite grand alltså. Bara lite, i stället för att bara sitta där och va trött och inte göra ett skit. Då hade man ju säkert haft MVG i varenda ämne. Och man sitter och undrar varför man var så himla dum? Och det var inte ens längesen jag tog studenten! Jag skulle nog vilja göra om hela gymnasietiden, och lägga ner mig lite till. Inte för att ja klagar på mina betyg direkt, men vissa ämnen orkade man ju bara inte. Min mattelärare sa faktiskt till o med att ja hade kanske kunnat få VG om ja hade lagt ner mig lite till!, och då fattar jag inte ens matte. Så ni hör ju hur jävla slappa dom är. Dom ger ut MVG:n hur som helst, så lite ansträngning så har ni ett! Så till alla som fortfarande går i skolan, lägg fan ner er, för ni kommer ångra er så jävla mycket att ni inte gjorde det annars. Och så jobbigt är det faktiskt inte att bara göra lite uppgifter. Tro mig.
Men nu blir det dusch, sen ner till banken med alla tiorna i tiaröret. ca 1000 spänn in på kortet då! :D
Tröjan på indiska blir! Men tro inte att det är en sån här konstig huxflux tröja bara för att den finns på indiska. Det är en helt vanlig svart tröja. HELSVART. Så inge huxflux.
Katten var go inatt, och skulle ligga rätt så nära iaf, inte vid fötterna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0