tack mamma&tommy

Ah. Jag gör fortfarande inte så mycket. Men alla kläder från fåtöljen å skit ligger iaf i min bryå, och garderob. Okej, ärligt då, ganska mycket kläder ligger i påsar i hannahs rum också. Men vad ska man göra då? Hellre det än att dom ligger på mitt golv iaf. BORDE slänga massa. Men kan inte du. Näh, igår fick jag ju nästan se Luna ta ett steg. Hon var nästan helt övertygad, men då ångrade hon sig och bestämde sig för att bli lite ledsen ist, och inte vilja ta det där steget för att visa mig att hon faktiskt kan. Hoppas på att få se det nån annan dag nu. Är helgen planerad tro? Imorn är det ju inget jobb, vilket både är skönt och störande. Störande för att det är så varje fredag, = 4 dagar mindre i månaden att tjäna pengar på. Men att få va ledig lite, spec en fredag. Och jag kommer ju att jobba minst en dag på helgen hade jag tänkt. Och det är ju 2 timmar mer än en vardag, men bara provision. Så jag vet inte om det är positivt eller negativt? Plus att dom bjussar på mat! Ani.
Men för att komma till rubriken på inlägget. Tack mamma och Tommy för tobaken! 2 st äpple och en vindruvor! Och vindruvor ska ju bli fett nice att testa. Har säkert haft det förr, för länge sen. Men på senare år har det blivit lite segrökt, så jag har ju iaf inte haft det på ett bra tag! Men jag tror att det kanske fanns med nån vindruvssmak efter att dom var i Egypten för ett antal år sen. Annars till er som röker vattenpipa måste jag tipsa om Apelsin. Annars brukade äpple liksom va standard. Men, jag tycker att Apelsin ger mer smak av vad man faktiskt röker. Äpple är ju absolut super! Men den smakar ju lite mer lakrits. Apelsin smakar faktiskt apelsin. Iaf i min pipa. Men äpple är ju alltid äpple, mums :)
Ja, sen hade jag inte så mycket mer att säga för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0