The Age Of Stupid

Japp, den såg jag nere på Skoghalls biograf med Sarah, Magnus och Magnus bror :) Bra film! Men den borde ju inte visas sådär, utan den borde visas på skolor och sånt, dät folk som från början inte är intresserade får se den. För idag kom ju bara såna som faktiskt bryr sig om miljön redan. Skulle man visa den på t.ex. skolor så skulle man ju kanske kunna få folk att förstå att det behöver göras nåt. Men men. Hoppas filmen kommer dit också.
Och nu måste jag göra i ordning matlådor tills imorn och torsdag. Får bli mammas mos med korv, så behöver ja bara plocka upp lite korv i frysen och slänga över dom och lite mos i en matlåda, ist för att ställa mig och koka makaroner. Får se om ja kommer ihåg matlådorna imorn då!
FAN VA JA FRÖS INNE PÅ BIOGRAFEN! Näsan var kall så ja trodde nog fan den skulle trilla av. Inte riktigt då, nu överdrev jag lite, men nästan! Fick sitta och värma den hela tiden :( Folk trodde väl jag satt och peta näsan, men NEJ det gjorde jag inte. Jag värmde näsan. A sen annars hade jag inget att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0